Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Národní cena České republiky za jakost.
Dočekal, Martin ; Musil, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je seznámit se s podstatou soutěže „Národní cena České republiky za jakost“ a jejím působením na organizaci a její okolí. Práce je rozdělena do dvou částí, kdy první pojednává o faktických informacích týkajících se Ceny. Popisuje Cenu od počátku vzniku, její historii až do současnosti. Druhá část je zamyšlení nad vlivem této Ceny na organizaci, která ji získala, její zaměstnance, zákazníky, její postavení na trhu jak u nás, tak i v zahraničí.
Politické aspekty britsko-americké války 1812
Škývara, Josef ; Stracený, Josef (vedoucí práce) ; Pokorný, Jiří (oponent)
Válka 1812 je také někdy nazývána jako druhá válka za nezávislost. Tato válka je zastíněna napoleonskými válkami. Válka byla způsobena jako následek omezení amerického obchodu. Další příčinou tohoto konfliktu byly třenice na hranici mezi Kanadou a Spojenými státy americkými. Američané vytýkali Britům, že podporují indiány v jejich útocích na americké osady. Kdyby Spojené státy vydržely částečné omezení do konce napoleonských válek, tak by k válce nemuselo vůbec dojít. Nakonec válka trvala tři roky a neměla vítěze ani poražené. Klíčová slova Válka, nezávislost, obchod, indiáni, vítěz, poražený
Sportovci jako hrdinové - konstrukce a vývoj obrazu českých olympijských medailistů
Houzar, Petr ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Diplomová práce " Sportovci jako hrdinové - konstrukce a vývoj obrazu českých olympijských medailistů" se zabývám způsobem, jakým je v mediálních obsazích konstruován obraz olympijského vítěze a jeho následná transformace do mýtu národního hrdiny. K tomuto tématu text přistupuje z pohledu sémiotické analýzy. Seznamuje se základními koncepty sémiotiky a mediálních studií jako jsou vizuální komunikace, znak, kód, mýtus, sociální konstrukce reality, reprezentace a stereotyp. Tyto koncepty jsou pak v analytické části textu použity jako výchozí nástroje pro analýzu fotografií (jejich popisků) a titulků v denním tisku. Text na příkladu šesti olympioniků, v rozmezí let 1998 - 2008, ukazuje jak české deníky s obrazy hrdinů pracovaly a tvořily jednotlivé příběhy a základní archetypy. Ve své první části nabízí základní teoretický rámec sloužící k pochopení obrazu hrdiny jako sociálního konstruktu. Sportovec svým vítězství získává novou, mediálně konstruovanou, identitu. V druhé části se text pokouší analyzovat mediální obsahy, které pracují s obrazy sportovců bezprostředně po jejich olympijském vítězství. Dochází ke zjištění, že média mají tendenci tvořit příběhy vítězství, které jsou genderově nevyrovnané a stereotypní. Text nám dále nabízí jednotlivé obrazy, jejich nosné znaky a vzájemné porovnání, které...
Politické aspekty britsko-americké války 1812
Škývara, Josef ; Stracený, Josef (vedoucí práce) ; Pokorný, Jiří (oponent)
Válka 1812 je také někdy nazývána jako druhá válka za nezávislost. Tato válka je zastíněna napoleonskými válkami. Válka byla způsobena jako následek omezení amerického obchodu. Další příčinou tohoto konfliktu byly třenice na hranici mezi Kanadou a Spojenými státy americkými. Američané vytýkali Britům, že podporují indiány v jejich útocích na americké osady. Kdyby Spojené státy vydržely částečné omezení do konce napoleonských válek, tak by k válce nemuselo vůbec dojít. Nakonec válka trvala tři roky a neměla vítěze ani poražené. Klíčová slova Válka, nezávislost, obchod, indiáni, vítěz, poražený
Národní cena České republiky za jakost.
Dočekal, Martin ; Musil, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je seznámit se s podstatou soutěže „Národní cena České republiky za jakost“ a jejím působením na organizaci a její okolí. Práce je rozdělena do dvou částí, kdy první pojednává o faktických informacích týkajících se Ceny. Popisuje Cenu od počátku vzniku, její historii až do současnosti. Druhá část je zamyšlení nad vlivem této Ceny na organizaci, která ji získala, její zaměstnance, zákazníky, její postavení na trhu jak u nás, tak i v zahraničí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.